ATB - Club Kasho - Brașov - 16.04.2011

Mi-am dorit foarte mult să ajung la acest eveniment pentru că ascult ATB de foarte mult timp și din păcate până acum nu am reușit să ajung deloc să-l văd în carne și oase la treabă.

Mă gândeam că o să fie foarte aglomerat și nu m-am înșelat absolut deloc, dar a fost foarte ok.
În deschidere a fost Josh Gallahan care a încins foarte bine atmosfera cu piese una și una pregătind publicul pentru ceea ce avea să urmeze.
A venit rândul momentului culminant în care apare ATB și lumea era în extaz. Am rămas impresionat de atmosfera pe care poate să o creeze și foarte plăcut surprins de piesele care au fost în setul său.
Un alt lucru notabil este că iubitorii de muzică trance există și că muzica unește oameni de pretutindeni.
Dacă nu mi-am găsit cuvintele potrivite cu siguranță fotografiile vor fi cele care descriu cele trăite la fața locului.
Vă las în compania fotografiilor pe care le-am făcut acolo. Enjoy.










2 comentarii:

Daniel spunea...

Din pacate, nu am avut o parere la fel de buna despre party, dar ai mare dreptate in privinta muzicii. :)

Unknown spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat ca de mult asteptai acest moment! Parerile pot fii impartite...ca doar de aceea exista posibilitatea de a ne expune opiniile....vreau cearta...

Copyright © Blogul Lui Val3ron